Σνακ για την παραλία: Τι πρέπει να έχετε μαζί σας!

Το καλοκαίρι έφτασε και όλοι ετοιμαζόμαστε για τις πρώτες εξορμήσεις στη παραλία . Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα είναι τι θα φάμε. Μόλις κάνουμε την πρώτη βουτιά και πιούμε τον καφέ το μυαλό “πάει “ στο φαγητό. Στις οργανωμένες παραλίες, τα μπαρ ή καντίνες προσφέρουν αρκετές επιλογές, οι οποίες, όμως, δεν είναι υγιεινές, αλλά κοστίζουν και αρκετά. Τα σνακ στην παραλία είναι απαραίτητα, για να μπορέσει να αντέξει ο οργανισμός σας τη ζέστη και την κούραση ,αλλά και για να αποφύγουμε την κατανάλωση μεγάλου και ανθυγιεινού γεύματος αργότερα . Γι αυτό τον λόγο θα πρέπει να έχουμε οργανωθεί ήδη από το σπίτι και να έχουμε πάρει μαζί μας σνακ που θα μας χορτάσουν ,αλλά θα είναι και υγιεινά και φυσικά γευστικά!

  1. φρουτοσαλάτα – φρούτα – smoothies

    Τα φρούτα είναι μία εύκολη και γευστική λύση για σνακ στην παραλία. Μπορούμε ακόμα να τα συνδυάσουμε με γιαούρτι και να κάνουμε τα γνωστά smoothies, βιταμίνες πρωτεΐνη και ενέργεια.

  2. Ξηρούς καρπούς (ανάλατους) + αποξηραμένα φρούτα

    Ιδανικό σνακ χωρίς δυσκολία αποθήκευσης. Σε ένα μικρό σακουλάκι μπορούμε να αναμείξουμε λίγους από τους αγαπημένους μας ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα με λίγα αποξηραμένα φρούτα (πχ.cranberries ).Μην ξεχνάτε μικρή ποσότητα γιατί είναι σνακ με αρκετές θερμίδες.

  3. Μπάρες δημητριακών

    Τι πιο εύκολο,στην τσάντα της παραλίας μαζί με το αντηλιακό την πετσέτα και τα γυαλιά πάντα χωράει και μία μπάρα δημητριακών.

  4. Τοστ (κασέρι- γαλοπούλα) – τοστ (με τόνο)

    Γνωστό και λατρεμένο σνακ σε πολλές παραλλαγές για μικρούς και μεγαλούς.

    Φροντίστε μόνο να έχετε το συγκεκριμένο σνακ σε ένα σχετικά δροσερό μέρος, αν δεν υπάρχει ψυγειάκι παραλίας, ώστε να διατηρηθεί με ασφάλεια.

  5. Φρέσκα λαχανικά σκέτα – σαλάτα
    Τα λαχανικά θα σας δώσουν ενέργεια και θα σας δροσίσουν, χωρίς να επιβαρύνουν το στομάχι σας. Τέτοια λαχανικά μπορεί να είναι το αγγούρι, το καρότο, η ντομάτα και οι πιπεριές. Διαφορετικά μπορείτε να πάρετε μαζί σας sticks από αγγούρι και καρότο. Βάλτε κομμένα λαχανικά της προτίμησής σας 
    μέσα σε ένα πλαστικό σακουλάκι μαζί με παγάκια,φέτες ή χυμό από λεμόνι που θα βοηθήσουν να διατηρηθούν δροσερά και φρέσκα μέχρι να καταναλωθούν. Πέρα από τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες που θα σας προσφέρουν, τα λαχανικά είναι πλούσια σε νερό και θα σας βοηθήσουν να αναπληρώσετε τα υγρά που χάνετε από τον ήλιο και τη ζέστη. Συνοδέψτε τα λαχανικά σας με κριτσίνια, παξιμάδια.
  6. Γιαούρτι + βρώμη/μέλι/κράκερς/αποξηραμένα φρούτα
    Το μπαλαντέρ των σνακ πολλές επιλογές για να καταναλωθεί.Προσοχή στη συντήρηση αν δεν υπάρχει ψυγειάκι μπορεί να αποθηκευτεί μαζί με παγοκύστες ή παγάκια.

 

  1. Ισπανική τορτίγια

    Ένα χορταστικό γευστικό και γρήγορο σνακ.Μπορούμε να βάλουμε κασέρι, γαλοπούλα,ντομάτα και μαρούλι να τη τυλίξουμε,να τη κόψουμε και να την απολαύσουμε με θέα τη θάλασσα.

Υ.Γ

Μην ξεχνάτε να έχετε μαζί πάντα ένα μπουκαλάκι νερό,τους καλοκαιρινούς μήνες ο οργανισμός χρειάζεται καλή ενυδάτωση.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Βικτωρία Αγραφιώτη, Msc κλινική διατροφή

Κλινικός διαιτολόγος κοζάνη

^